Singapore dag 3 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wiard en Ivonne - WaarBenJij.nu Singapore dag 3 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wiard en Ivonne - WaarBenJij.nu

Singapore dag 3

Door: Ivonne

Blijf op de hoogte en volg Wiard en Ivonne

19 Januari 2015 | Singapore, Singapore

We hebben 's morgens nog met elkaar kunnen ontbijten en toen voor 1 dag even gedag gezegd. We zien elkaar weer in Medan.
Wiard en ik gingen eerst op pad naar de super trees en het aangelegde rainforset. Dit viel een beetje tegen, dit is 's avonds mooier omdat alles dan speciaal verlicht wordt en het aangelegde regenwoud is mij te onecht. Maar goed dat wisten we van te vorden niet.
Toen de metro gepakt naar Orchard Road, dat had ik nog te goed van gisteren. Maar eerst lekker een cappuccino gedronken bij Starbucks. De winkels zijn erg luxe daar en de winkelcentra groot. Het is leuk om er een paar te zien en daarna is het ok. We hadden ook nog Sushi op ons lijstje staan dus op zoek naar Sushi Tei. Daar hebben we heerlijk geluncht. Toch jammer dat ik dat nog niet ben tegengekomen in Nederland. Maar misschien nog beter zoeken.
Omdat mijn nagels beschadigd waren moest ik nog nieuwe nagellak kopen, en omdat we er toch waren ook maar even over de schoenen afdeling gelopen. En daar een paar rood wit gestipte flatjes gekocht. Altijd leuk....
Het werd inmiddels toch tijd om op te schieten omdat we om half 5 klaar moesten staan voor de taxi. Buitengekomen konden we vrij snel in een hop on hop off bus springen en dat scheelde weer lopen, want dat hadden we inmiddels genoeg gedaan. Bij het hotel de laatste spullen ingepakt en om half 5 naar buiten. De taxi kwam gelijk aanrijden, wiard laat zijn sticker zien van het stop over arrangement en zijn voucher en dat was ok. Met een half uur waren we bij het vliegveld en we stappen uit en lopen weg.... Maar dat was dus niet de bedoeling we moesten betalen. Maar wij hadden al betaald aan sgp airlines. Ik denk nu dus dat wij in de verkeede taxi gestapt zijn maar goed die man zei niets toen wij de voucher lieten zien. Na vele gezeur en achter ons aan lopen hebben we hem van ons af kunnen schudden en zijn we gaan inchecken. Met een half uur vertraging kwamen we aan in Medan. Hier stond Carlo op ons te wachten. Hij had 1,5 maand rondgereisd door Vietnam, Cambodja en Thailand. Zo langzamerhand komt de hele familie weer bij elkaar. Hij had inmiddels ook een taxi geregeld en op naar Medan. Tja dat is wel even anders dan in singapore, wat een chaos. In de taxi hebben we heerlijk bij kunnen kletsen.
Welkom in Indonesie de onduidelijkheid is begonnen. Want waar gaan we elkeaar ontmoeten. Goed we zijn er uitgekomen. Eerst vliegen el, and, daf en carlo elkaar in de armen, toen kwam de rest van de familie eraan en ontmoette ik de moeder van Shintaria en haar broers. Best apart omdat we niet elkaars taal spreken. Maar goed dat komt vast goed. Iedereen had al met elkaar (ook weer erg lekker) gegeten en daarom gingen we ergens wat drinken en wiard, carlo en ik gingen nog wat eten.
Wat een drukte deze hele club bij elkaar, er kwamen ook nog wat neven en tantes aan lopen. Maar goed om half 11 vond ik het genieg en zijn we naar ons hotel gegaan. Nu dit was niet misselijk wat een hotel. De suite deel ik met Dennis, Shintaria, Carla, Wiard en Mark. De rest heeft 2 kamers elders in het hotel.
Nu eerst een douche en toen allemaal lekker gaan slapen.