Voorbereiding roadtrip Schotland 2017 met Kees - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wiard en Ivonne - WaarBenJij.nu Voorbereiding roadtrip Schotland 2017 met Kees - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wiard en Ivonne - WaarBenJij.nu

Voorbereiding roadtrip Schotland 2017 met Kees

Door: Ivonne, (sorry 2e poging)

Blijf op de hoogte en volg Wiard en Ivonne

02 Augustus 2017 | Nederland, Nederland

Lieve allemaal,

Nog 2 nachtjes slapen en dan gaan Wiard en ik met onze "Kees" 3 weken de plas over naar de Groot Brittannië overkant om heerlijk rond te trekken met onze trailertent, zoals ze daar zeggen.
Aan de voorbereiding kan het niet liggen, Wiard heeft veel avonden in zijn hotel in Harlingen rond gesurft op het web.
We gaan vrijdag met de boot van Rotterdam naar Hull en rijden dan zaterdag naar Carlisle. Daar hoopt Wiard toch nog een wedstrijd mee te kunnen pikken, want tja wanneer kom je daar nu..... ik pas en ga genieten van onze eerste stop zo ieder zijn ding. Daarna trekken we naar Dunkeld. Hier blijven we een paar nachten. Verder staat er nog niets vast behalve een ritje met de Harry Potter trein, maar dat is pas een van de laatste dagen. Dit moest helaas geboekt worden omdat het zo gewild is.

Het lijkt mij weer leuk om een dagboek bij te houden en als je zin heb kan je ons blijven volgen, maar natuurlijk mag je je ook afmelden, de mailinglijst is alweer van een paar jaar geleden.
Tot het volgende bericht.
Liefs Ivonne

• 02 Augustus 2017 - 23:03

Marion:

Leuk! Ik blijf jullie reisavonturen graag volgen

• 03 Augustus 2017 - 00:27

Mark Meijs:

Leuk om te lezen enjoy! Zal niet het enige potje zijn hoop ik voor Pa

• 03 Augustus 2017 - 07:22

Sara:

Heel leuk om jullie te volgen! Geniet ervan, ik ben benieuwd naar jullie avonturen.

• 03 Augustus 2017 - 08:25

Ellen:

Kees & Co,

Lekker vooruitzicht. Paar weken genieten, bijtanken en wat nog meer. Als de weergoden ook nog een beetje meewerken voor jullie tenttrailer ;) dan is er weinig reden tot klagen.
    GENIET!!!
    XXXX El en And

• 03 Augustus 2017 - 09:02

Carla:

Lieve twee,

Ga er lekker van genieten.Kom tot rust. Ontdek mooie plekken. Doe waar je zin in hebt. Volg jullie reisverhalen graag. Zal duimen voor mooi weer.

Heel veel liefs

Car & Mick

• 03 Augustus 2017 - 11:25

Pa & Ma:

Lieve twee,
    We weten hoe jullie naar deze reis hebben uitgekeken om de bijzondere sfeer van de oude Schotse dorpen en de aparte single roads in de wat mistige omgeving met rondom de schapen te proeven.
    Een bijzondere en gezonde reis gewenst en weer heelhuids terug.
    Liefs
    Pa & Ma