Lui dagje - Reisverslag uit Gretna Green, Verenigd Koninkrijk van Wiard en Ivonne - WaarBenJij.nu Lui dagje - Reisverslag uit Gretna Green, Verenigd Koninkrijk van Wiard en Ivonne - WaarBenJij.nu

Lui dagje

Door: Ivonne

Blijf op de hoogte en volg Wiard en Ivonne

25 Augustus 2017 | Verenigd Koninkrijk, Gretna Green

We waren van plan nog eea te doen maar wij veranderen nogal eens en we doen nu lekker rustig aan. Na een ontbijt op bed ben ik nog gaan lezen en Wiard is de krant gaan lezen voor de tent. En natuurlijk een praatje met Engelsman over ...voetbal. Ook blijkt dat wij in Gretna zitten en dat het plaatsje hiernaast Gretna Green is, ach zo hoor je nog eens wat.
Na de lunch zijn we toch nog even op pad gegaan, naar Caerlaverock Castle. Een ruine maar mooi hersteld ip sommige plekken. De verdiepingen zijn er niet meer maar erg leuk om te zien en je voor te stellen dat hier zo lang geleden jonkvrouwen liepen, haha.
Daarna via Dumfries naar de camping gereden om eea schoon te maken Ons laatste wijntje op te drinken en en avondhap te koken. We hadden een 5 literpak wijn bij ins en is precies opgegaan, best netjes voor ruim 3 weken...Nu zitten we een binnen met de kachel aan om de luifel te laten drogen. Ondertussen mijn zusje gefeliciteerd met haar verjaardag, alweer 53.
En morgen op weg naar Hull. Wiard pikt nog een wedstrijdje mee en ik heb nog een nachtje om te bedenken of ik wel of niet mee ga, we zien wel.

• 26 Augustus 2017 - 21:52

Ellenkaman:

Wat jammer dat de vakantie er nu bijna opzit. Maar wat zullen jullie genieten van alle stukken die Ivonne heeft geschreven naar ons en dan alle foto's die weer opnieuw al het moois aan jullie laten zien.
    Ben ook zo benieuwd hoeveel kilometers jullie wel hebben gelopen. Heb je ook een stappenplan gedragen?
    Wens jullie een goede terugreis en hoor graag nog een keertje jullie verhalen. Heel bijzonder allemaal.
    Lieve groetjes van mij.